úterý 30. června 2015

Spí v ostružiní


Trošku povídací, přemítací a tak vůbec.




Letošní červen je zvláštní. Jen tak plápolám mezi charitou, knihovnou, brigádou, postelí. Ale dobrý, nakonec vždycky dobrý. Jsem dost antispěchací typ, takže když je času málo a povinností hodně, vypnu, osedlám svého dvoukolého oře a zmizím. Sice potom všechno doháním na úkor spánku, ale bez spěchu.




Nedávno jsem konečně vylezla na buk, kterému jsem víc jak měsíc nemohla přijít na kloub. Abych odpočinula rukám (a taky z přívalu euforie...), zavěsila jsem se za nohy hlavou dolů a čekajíc na překrvení hlavy jsem si začala zpívat. V té chvíli kolem prosvištěl chlapeček na kole: ,,Tati, tati, koukej! Jezina!"   =)


pstroček dvoulistý; Maianthemum bifolium (L.), F. W. Schmidt
(dost dobře jsem nepochopila jména, to se pere Linné se Schmidtem?)





chamíkovo RTG  =)
 
Přemýšlela jsem, co by se dělo, kdybychom každý měl nad hlavou cedulku promítající naše myšlenky. Sice by vypluly na povrch všechny ty pečlivě utajované věci, na které nejsme pyšní, ale zároveň bychom objevili i souvislosti, které by mohly úplně změnit náš pohled.
Rychle věci odsuzuju jen proto, že mi nepřijdou dobré, a už mi nedochází, že volba nebyla mezi dobrým a špatným, ale mezi špatným a špatnějším (takže i jindy špatné je momentálně dobré). Druhou stranou mince je, že ne všichni by nové informace překousli.
Vážně by mě zajímalo, jestli bychom se pochopili, nebo sežrali.
 
 

 

a jedna umělecká (oči v sloup) speciálně pro Květu  =)

 




 
 
Můj staronový fešák na konec. Zatím mi filmy moc nevycházely, jen s takovým podivným závojem přes každé políčko, ale teď nedávno jsem konečně zjistila čím to jest (kdybych nebyla blbá a zeptala se, nemuselo zařvat tolik filmů. zvlášť jednoho mi je opravdu líto). Tak se snad brzy vytasím i s analogem =)
 
Běžte si hodit žabku. 
 D.  


Žádné komentáře:

Okomentovat