pátek 24. října 2014

Prahou sprintem







,,Je mi líto všech příliš jemných bytostí

Je mi líto že jsem tě nepotkal v neděli ráno na trojském mostě..."

                                                          Vítězslav Nezval




Nevím, nevím, nevím, co si o ní myslet. Krásná. Zákeřná. Důstojná. Povrchní. Stověžatá.





Ačkoli jsme se naběhali víc, než při hodinách tělocviku, a dobrou náladu jsem zapomněla doma se svačinou, bylo to fajn. Cizí město, to já rád (ať už Brno, nebo Barcelona).



,,A po deseti minutách zírání se začal smát"

Kdo pochopil, má u mě mango.















Laburnum anagyroides 

  Štědřenec odvislý,
  nebo taky Zlatý déšť.
  Ale zas ne žádná zlatice.


  Mimochodem, víte, že zlatice patří mezi   olivovníkovité?








                                                                                      Běhu zdar!
                                                                                                 Druzie

Žádné komentáře:

Okomentovat