pátek 4. dubna 2014

Bosky a ruku v ruce


Páni, už je fakt jaro. Vykvetly první pampelišky a uschly letošní sněženky. Stromy svůdně mávají větvemi s pučícími listy. Psi, jeleni, zajíci a kluci v pubertě hypnotizují své protějšky. Mám se skvěle.


jala jsem se prohlubovat sourozenecké vztahy,
a tak jsem skončila s mojí drahou Lis a dvěma páry bruslí na ramenou



Četla jsem velmi zajímavý článek na blogu Petra Grosse o volbě mezi penězi a láskou. Teď zpětně se s ústy dokořán děsím, jaký vcelku agresivní komentář jsem mu napsla. Ale kdo jinej by se měl bít za lásku (podivné spojení, ale budiž), než mladej kluk? Bože, tak suše a pragmaticky sáhnout po penězích. Možná je to jen zacyklenej proces, a za čas se zase někdo vzbouří. Nebo ne.


Poslední dobou přestávám řešit nevyřešitelné (sakra, co? že to nejde?!). Raději pokouším Tanečníkovu trpělivost při valčíku... Anebo se brouzdám s myší v kapse ledovým potokem. Nějak jsem pochopila, že Metlička není souzený mně a štrůdl se nemá píct na víc jak 500°C.









































že můj pes mě má rád, i když mu občas přivřu kyslík






Žádné komentáře:

Okomentovat